Luận văn tiếng Anh:Teaching grammar to first - year non - English major students at Phuong Dong University through meaning - focused tasks = Dạy ngữ pháp cho sinh viên năm thứ nhất không chuyên tiếng Anh tại trường Đại học Phương Đông thông qua các hoạt động chú trọng vào nghĩa của cấu trúc. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
Link tải Free download cho anh em Ketnooi:

 
Các chủ đề có liên quan khác
Tạo bởi Tiêu đề Blog Lượt trả lời Ngày
T An investigation into using situational contexts in teaching grammar for non-English major freshmen in a university in Nam Dinh city Ngoại ngữ 0
N The implementation of consciousness-raising technique on grammar teaching to a class of second-year non-major students at Hanoi National University of Education: a case study Ngoại ngữ 0
T A case study on Vietnamese primary school teachers’ grammar teaching Ngoại ngữ 0
B An analysis of clause expansion in Two thanksgiving day gentlemen based on systemic functional grammar and suggestions for teaching writing Ngoại ngữ 0
T Effectiveness of Teaching Grammar with the Use of Dictogloss for Students of K37A Maths Class, at Hanoi College of Education: An Action Research Ngoại ngữ 0
N Understand the situation of teaching and learning English grammar at Ha Trung high school; the application of games in teaching grammar at the school Tài liệu chưa phân loại 0
D PDF International Handbook of Teachers and Teaching Volume 3 Ngoại ngữ 0
H An investigation into the reality of teaching reading to the second -Year students at national economics university Khoa học Tự nhiên 0
J An Investigation into the Use of Task – Based Method in Teaching Reading for the First year non – English Major Students at HaNoi College of Industrial Economics Văn hóa, Xã hội 0
C Impacts of information technology to value chain in English teaching centers Luận văn Kinh tế 0

Các chủ đề có liên quan khác

Top